tisdag 12 augusti 2008

Poffertjes



Jag kom iväg o handlade igår iaf!


Det kostar med mat! Köpte ju lite annat också.


Tänkte göra en grön bål... med smak av citron lime! Det blir väl friskt!!


så köpte lite dricka och gröna druvor, lime och kiwi... grönt värre.




Köpte även vanliga ballonger! tänkte sätta dom för hela fönstret så det blir som ett glasfönster i färgerna... inte lika kul som helium men det får duga!




Sen provade jag att göra poffertjes! Det gick jätte braa!


smakade precis som det ska... när man äter sånna i holland äter man oftast på restaurang och man får ca 9 st! Man vill alltid ha fler. igår åt jag säkert 30 st! aj aj aj! som att kompensera för alla gånger man velat ha fler.

Mitt poffertjes berg med choklad sås













Råttorna fick också smaka dom tyckte det var smaskens!
här är Kompis mumsandes.






nu ska jag åka till mor! hoppas på att få träffa Wigö, men hon svarar inte i luren dumming!
















Inga kommentarer: