torsdag 21 augusti 2008

Fantastiskt!

www.scandinaviancakeshow.com
Kan det finnas något mer underbart??
Tårtutställning! Jag bara måste dit!
Mickes syrra Malin bor ju i Göteborg inte så långt ifrån kungälv! Så jag kan bo hos henne!

Ringde dekorera mera nu, men var bara telefonsvarare som bad mig maila ist.. så jag gör väl det!
Ringde ica maxi med men dom hyrde inte ut tårtställning!
Men som sagt det löser sig! Jag tänkte höra av mig till Jean.. han är en duktig snickare och kan säkert hjälpa mig!

Tittade på lite bloggar igår och hittade jag denna http://kitschcake.blogg.se/index.html hon verkar lite som jag! Det var även där jag hittade om tårtutställningen! Tack för det främmande tårtvän! Bara älskar leopard tårtan!

over and out som Elin brukar säga!

1 kommentar:

Erika Andersson sa...

vad glad jag blir Emelie! tack!
kul att du ska på tårtutställningen hoppas vi ses där! Här, på din blog ska jag kika in oftare!
kram Erika