torsdag 14 augusti 2008

Födelsedag

LOVE YOU BABY




Idag är det Mickes födelsedag! 25år och om min pappa hade levt så hade han fyllt 50 idag!






Dagen började lite sisodär har oroat mig hela natten för min råtta Kompis som bet i en sladd igår och fick en stöt!! Hemskt! Han blev ganska chokad och var alldeles slapp. nu har han sovit hela dagen men är mycket bättre nu pigg o uppe o springer o äter som vanligt! SKÖNT!! Men ska ändå till veterinären med honom nästa vecka för att kolla så allt är ok, han kan ju fått något hjärtfel eller nåt hoppas inte!! Han är så fin o stooor min kille!


Jag gjorde frukost på sängen till min karl... sen bakade jag en totalt misslyckad tårta till utsendet men smaken var suveräään!



hade ingen elvisp så moussen blev inte någe fluffig så allt bara rann ut! Och sen hade jag för mycket marsan pulver i grädden så den blev alldeles konstigt tjock!
så då brydde jag mig inte om att göra den någe fin men som
sagt den var jätte good!

Så jag kör med det till bröllopstårtan men jag kommer då sköta vispandet och måttandet mycket bättre!!

Efter det gjorde jag mat till svärisarna o svägerskan... stekt kyckling filé och ungsbakade rotgrönsaker med fetaost kräm! MUMSIGT VÄRRE! dom var mycket nöjda.


tittade lite efter bröllopsfigurer idag, finns så mååånga roliga!












Inga kommentarer: