lördag 16 augusti 2008

KALAS!

Igår var det kalas!
Som planerat gjorde jag mini pannkakorna! Alla älskade dom =) Men det visste jag ju redan!
så gjorde jag ju bål också. den blev fin fin och GRÖN!! hehe
Linnea och Anki hjälpte mig med förberedelserna. TACK!

Tårtan som blev kvar från i torsdags var fortfarande uppskattad i natt när grabbarna kom hem tog de varsin bit!

Det blev mycket folk o roliga pressenter.
ska försöka komma ihåg alla!

Anki= En stor näsa man ska ha tvål i o så trycker man på den så "snorar" den
Linnea=En rosa topp från Paris och en sjal från Turku
Alex=En ritbräda!
Linda=super duper smink
Alexandra=en flaska med nåt starkt
Oscar & Jon= Två fanatsiska låtar om mig o Micke! (lars-rune med så klart hihi)
Cassie=Jätte fin växt!
Emelie solis=krav märkt rosévin
Kerran= En stor påse klubbor

Alla presenter var jätte uppskattade! Tack sååå jätte mycket!


Nu ska jag börja tänka mer på bröllopstårtan.. och vad ska dom få i present??
och vad ska jag ha på mig =) tssiii

Inga kommentarer: