onsdag 13 augusti 2008

Äntligen






Äntligen har jag hämtat paketet med sugerpasten!


Men insåg direkt att det svarta inte kommer att räcka men ska fixa det nu med en gång!
Så det blir 250g till svart sugerpaste och 2,5kg vit marsipan och ett till paket vit sugerpaste för att vara säker.


Skulle ju köpa en smother också men jag har en som duger så det får bli nästa gång!
så behöver jag inte köpa en kavelpinne utan jag hittade en antistick kavel på Dollarstore!?! faktsikt..(40kr) liknande den som på konditori.
det som saknas nu är en utstickare för små hjärtan (får göra en själv annars)
och tårtställningen fortfarande. men det löser sig ska sätta mig o ringa runt nästa vecka!

Igår var jag hos syrran, det var trevligt Elin var med. Vi snackade mest skit o jag var ute med the lovely dogs och så käkade vi lite tillsammans för ingen av dom kan komma på festen på fredag.

JAG ÄLSKAR GOOGLE! Alltså där hittar jag all inspiration.. tittade på svartvita tårtor nu och finns ju helt fantastiska! Jag måste flytta till US and A för att få utlopp för min tårtdekorations behov!
Älskar även youtube för att man kan lära sig massa amerikanska tårt tips där! GREAT!






Lite tårtexemplar!

Inga kommentarer: