lördag 20 september 2008

Äppelpaj och Kenny

Lägger in en gamal bild på kladdkake cuppcakes som jag gjorde till Riita i Maj

I Tisdags bakade jag en vanlig äppelkanel paj så tråkigt att jag inte ens tog nåt kort =) Men det finns en liten anekdot med den förstår ni! För några veckor sen så var jag, micke och mickes föräldrar i bilen på väg upp till stugan. Det kom en låt på radion (have you ever seen the rain) och jag berättade om två killar i min klass i 7-8 som hade ett band som brukade spela den. Jag berättade lite om dom och så sa jag dom hette Bruno o Kenny... och alla började skratta! Vilka roliga namn sa dom! Själv har jag inte tänkt på det så men det låter ju fatiskt ganska roligt!

Ja men iaf åter till pajen.. när vi satt och smaskade i oss pajen så satt vi och slö tittade lite på Americas next top model och idol. Och vad händer??!? Jo Kenny dyker upp i rutan! Jag: Men det är ju Kenny! Micke:Bruno&Kenny, Kenny? Jag: Jaaa! Satte nästan pajen i halsen för vi skrattade så!



Hahaha det var roligt, han var duktig också, gick vidare så klart. Så nu håller jag tummarna för min gamla tonårs kärlek för ja, jag var så klart kär i Kenny! Hahaha!

Inga kommentarer: