fredag 5 september 2008

Kokos, maränger och glass


















Idag har jag varit i köket hela dagen... började med att göra kokos toppar med torkade aprikoser doppade i vit choklad och rosa glitter socker.. (bara för sakens skull :P)

Hade tänkt mig att Micke skulle ha dom till sin vernissage imorgon... men dom höll inte ihop så bra kanske hade dom för kort stund i ugnen. Goda blev dom iaf! Sen ville jag ju göra glass och det gjorde jag! Vanilj och polkagrisglass med min marsmellows. Det blev äggvitor över så jag gjorde en plåt med maränger.. sega och söta precis som jag vill ha det.

Marängerna såg ut som små
tomtar =)

har inte smakat på glassen än men det kommer! Micke och jag firar ju 2,5 år idag så jag kanske piffar till med glass =)


Imorgon är det som sagt vernissage, Mikaels 5e tror jag.. gosh! På galleri K. 13-15.
Hoppas att han säljer nåt! Sen åker jag till byn och är barnvakt... kanske tar med några toppar till Eddie om det blir några kvar.

här är lite fler bilder från bröllopet med.
































Inga kommentarer: