tisdag 16 december 2008

saffran




Snart är det jul igen!


Jag har lite julklappar på gång men det känns inte riktigt som om något är helt klart!


Men det blir lite bakat och pysslat till de flesta iaf!




Häromdagen bakade jag saffrans cupcakes med madelmassa och pepparkakssmulor. De blev jätte goda. Det var meningen att Maria skulle få dom när hon kom, men hon fick förhinder så jag och M åt upp alla själv. Gjorde dekoration i SP med röd pasta färg. Behövdes rätt mycket för att få en julig färg trots att den heter "cristmas red" och så tog den mycket smak så den smakade giftigt inte skoj alls! Men nåt liknande blir det nog till julafton! utan den röda dekorationen.



På fredag är det Julfest och det ska bli skoj.. får se om jag bakar nåt till dess eller om det blir köpta pepparkakor!!!??!!

god jul om jag inte skriver innan dess!!

1 kommentar:

Anonym sa...

fiiiiiina! :D